معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

معرفي خودروي مناسب

آيا با بهترين خودروهاي خانوادگي مخصوص سفر آشنايي داريد؟

با نزديك شدن عيد نوروز هميشه خانواده ها قصد دارند  سفر به اقصي نقاط دارند تا تعطيلات نوروزيشان را در سفر سپري كنند.

براي سفرهاي نوروزي اين افراد راه هاي زيادي وجود دارد ولي هيچ كدوم به خاطره انگيزي سفر با اتومبيل شخصي نميباشد.

اين روزها نيز بسياري از افراد قصد خريد خودرو دارند ولي هنوز براي خودروي خاصي به نتيجه نرسيده اند.

با توجه به اينكه خودروي سفر بايد امنيت بالايي داشته باشد و همچنين بسياري از اين افراد درآمد متوسطي دارند، فهرستي از خودروهاي ۳۰ تا ۴۵ ميليون توماني تهيه كرده ايم كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

 

1- ام وي ام ۳۱۵
ام وي ام ۳۱۵ در دو مدل صندوق دار و هاچ بك عرضه مي شوند.هر دو مدل اين خودرو در نمايندگي ها ۳۸ ميليون و ۳۰۳ هزار تومان و در بازار آزاد ۳۸ ميليون تومان قيمت دارد.

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

۲- ام وي ام ۵۳۰

ام وي ام ۵۳۰ نيز در نمايندگي هاي ۴۳ ميليون و ۳۸۳ مهزار تومان قيمت دارد. قيمت اين خودرو در بازار آزاد به ۴۰ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان مي رسد.

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

۳- تندر
تندر يكي از خودروهايي است كه مي توان روي امنيتش براي جاده هاي ايران حساب باز كرد. اين روزها قيمت E1L90 در نمايندگي ها و بازار آزاد به ترتيب ۳۲ ميليون و ۵۵۰ هزار تومان و ۳۶ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان است.

E2L90 نيز در نمايندگي ها ۳۶ ميليون و ۱۴۷ هزار تومان قيمت دارد و در بازار آزاد قيمتش به ۴۱ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان مي رسد.

البته مدل E2 اتومات اين خودرو در نمايندگي ها ۴۶ ميليون و ۴۷۴ هزار تومان و در بازار آزاد ۵۴ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان قيمت دارد. قيمت پارس تندر نيز در نمايندگي ها و بازار آزاد به ترتيب ۳۸ ميليون و ۱۸۴ هزار و ۴۳ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان است.

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

۴- پژو ۲۰۶
پژو ۲۰۶ تيپ دو در نمايندگي ها قيمتي معادل ۳۱ ميليون و ۸۹۰ هزار تومان دارد. قيمت اين خودرو در بازار آزاد به ۳۳ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان مي رسد. قيمت تيپ پنج ۲۰۶ نيز در نمايندگي ها ۳۶ ميليون و ۳۳۴ هزار تومان بوده و در بازار آزاد ۳۶ميليون و ۲۰۰ هزار تومان خريد و فروش مي شود.

اگر هم بخواهيد به سراغ مدل صندوق دار اين خودرو برويد مي توانيد يك دستگاه ۲۰۶ اس دي V8 را در نمايندگي به قيمت ۳۶ ميليون و ۸۶۹ هزار تومان و در بازار آزاد معادل ۳۷ ميليون تومان خريداري كنيد. قيمت نمايندگي مدل SDV9 اتومات هم ۳۹ ميليون و ۴۰۰ هزار توماناست. قيمت بازار آزاد آن هم به ۴۶ ميليون تومان مي رسد.

معرفي خودروهاي مناسب سفر /عكس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.